Listopad 2005 - Tej jesieni Liga Biblijna współpracuje ze spółką Thomasa Nelsona, w ramach kampanii mającej na celu promowanie czytania Biblii, nazwanej "Łączenie wiary z życiem".
"Wiemy, że świat potrzebuje Słowa Bożego bardziej niż czegokolwiek innego - to jest główna wartość i potrzeba jaką Liga Biblijna pragnie zaspokajać, i ta kampania jest wspaniałą możliwością do zachęcania coraz większej ilości rodzin i pojedynczych osób do czytania i studiowania Biblii" - powiedziała Karen Layland, vice-prezydent marketingu Ligi Biblijnej.
Grupą, do której adresowana jest ta kampania to ludzie w wieku od 18 do 35 lat. Grupa ludzi, która, zgodnie z badaniami Barnsa, najmniej chętnie się modli czy czyta Biblię, a przy tym najbardziej poszukuje sensu w swoim życiu.
W tym samym czasie badania Barnsa pokazują, że całkowity wskaźnik poczytności Biblii wzrasta wśród ewangelicznych chrześcijan. W 1997 roku tylko 54% ankietowanych chrześcijan czytało Biblię w ciągu ostatnich 7 dni. Ale według ostatnich badań, liczba ta wzrosła do 67%. "Łączenie wiary z życiem" próbuje uchwycić tę falę czytania Biblii i zachęcić młodych chrześcijan, aby także się w to włączyli.
Aby tego dokonać, kampania "Łączenie wiary z życiem" używa interaktywnej strony internetowej www.myfaithandlife.com, która zawiera muzykę, chaty, zasoby studium Biblijnego i ogłoszenia w których występują takie znakomitości jak aktor Stephen Baldwin, aktorka Christina Schuller, były gracz drużyny futbolowej Washington Redskins - Kevin Dyson oraz Veggie Tales - bajkowa postać znana jako Larry Ogórek. Te same reklamy będą także cały czas nadawane w telewizji i w stacjach radiowych w ciągu trwania kampanii.
"Jestem podekscytowana możliwościami zdobywania młodych dorosłych i uświadamiania im znaczenia Biblii w tak atrakcyjny sposób" mówi Layland.
Materiały promocyjne używane w tej kampanii , są także używane podczas różnorodnych wydarzeń chrześcijańskich i na konferencjach w całych Stanach Zjednoczonych.
"Nelson jest bardzo zadowolony, że może współpracować z Ligą Biblijną w pomaganiu ludziom łączenia wiary z życiem" powiedział Rodney Hatfield, vice-prezydent marketingu w Biblijnej Grupie Odniesienia, w spółce Thomasa Nelsona. "Naszą nadzieją jest pomagać większej ilości ludzi odkrywać Biblię i pokazywać im, jak może ona wpływać na ich życie."